goodbye 2012

December 31, 2012


V pátek jsem byla ve městě, podívat se po obchodech jestli jsou už slevy. Moc jsem toho nesehnala, ale alespoň mám zimní boty, zlevněné o 400, v mých starých botách mi pořád mrzly nohy takže jsem ráda, že jsem sehnala tyto. Nebyla bych to já, kdybych nezašla do knihkupectví, narazila jsem tam na knížku od Lauren The Fame Game, v originále takže jsem ji tam nemohla nechat, těším se, až si ji po maturitě přečtu!
Koupily jste si něco ve slevách, nebo se teprve chystáte?

Jelikož je tohle poslední článek v tomto roce, chtěla bych vám všem popřát šťastný nový rok! I když tento rok pro mě nebyl nijak vydařeným, těším se na ten další, a doufám, že bude lepší. Také vám moc děkuju, že sem chodíte, což mi dělá brovskou radost. A také moc děkuji za 1000 pravidelných čtenářů, nikdy jsem si nemyslela, že bych mohla dosáhnout tohoto čísla!

28 comments :

  1. tobe taky stastnej novej rok

    ReplyDelete
  2. tobě také šťastný nový rok :)

    ReplyDelete
  3. super úlovky :))
    Já jsem včera ve slevách sehnala 2 neskutečně levné a krásné mikiny a bundu na jaro :D
    šťastný nový rok!!

    ReplyDelete
  4. já se teprv chystám:) a šťastný nový rok i tobě :)

    ReplyDelete
  5. Taky přeji hodně štěstí do nového roku !

    ReplyDelete
  6. hezky si dnešní den užij!

    já si ve slevách pár věcí koupila, ale jak to tak bývá, většinou odejdu s věcmi za plnou cenu :D

    ReplyDelete
  7. Topánky sú krásne :) A vkroč správnou nohou do nového roka :)

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  8. Ty boty jsou dokonalé, já ulovila ve slevách dva svetry:)

    ReplyDelete
  9. Také přeji vše nejlepší do nového roku a mnoho dalších úspěchů v blogování :)

    ReplyDelete
  10. Tobě taky vše nejlepší do nového roku 2013 ! :)

    ReplyDelete
  11. nádherný botky!) jinak taky přeji vše nejlepší do nového roku:)

    ReplyDelete
  12. Krásné boty, odkud jsou?:-)

    ReplyDelete
  13. šťastný nový rok :)

    btw, budem veľmi rada keď si pozriete môj rozbiehajúci blog. každý nový komentár či člen ma veľmi poteší..najnovší článok: šťastný nový rok a poďakovanie
    somethinginthelife

    ReplyDelete
  14. Ty botky jsou krásné :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. krásné botky:) Přeji jen to nejlepší do roku 2013!

    ReplyDelete
  16. samotne fotky, aj topanky, aj kniha,... a vlastne cely blog je super :)

    ReplyDelete
  17. Já měla včera na nákupy půl hodiny, takže samozřejmě nic nemám :D Ale tak budu si kupovat nový objektiv, nemůžu utrácet za "blbosti" :)

    ReplyDelete
  18. Ahojky, jen ti chci popřát ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK!!!:)
    Také bych tě ráda pozvala na svůj nový blog(kde zrovna rozjíždím nový projekt), pokud se ti u mě zalíbí rozhodně budu moc ráda, když se staneš mou pravidelnou čtenářskou!:)

    ReplyDelete
  19. všetko dobré v novom roku! :) krásne boty. :)

    Budem moc moc rada ak si pozriete môj blog, každý komentár či člen ma teší! :)
    lifemafia

    ReplyDelete
  20. aj tebe šťastný nový rok :) botičky sú krásne :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  21. Závidím ti ten foták!!!!!♥ I tobš pf 2013:)

    ReplyDelete
  22. Boty jsou krásné, Neoluxor miluju a foťák ti zavidím ;) Tak hodně štěstí a inspirace do nového roku

    ReplyDelete

Thank you for all your comments!

xx